Met concerten die worden omschreven als levendig, persoonlijk en verfrissend verovert het Van Gogh Trio de Nederlandse concertpodia. Het pianotrio, bestaande uit Enzo Kok viool, Charlotte Brussee cello en Maxim Heijmerink piano, ontstond aan het Conservatorium van Amsterdam vanuit een hechte muzikale vriendschap.
Sindsdien trad het ensemble op in toonaangevende zalen en festivals, waaronder het Het Concertgebouw, Tivoli Vredenburg en het Grachtenfestival. Daarnaast waren zij te gast bij NPO Radio 4 en Podium Witteman, maakten zij een tournee door Zuid-Afrika en zijn zij verbonden aan de Nederlandse Strijkkwartet Academie (NSKA).





